شهر بندرعباس به عنوان مهمترین شهر بندری جنوب ایران دارای مراکز پزشکی و توانبخشی متعددی است . در شهر بندر عباس  تعدادی توانبخشی و مرکز کاردرمانی هر چند کم وجود دارد اما بهترین مراکز کاردرمانی در استان هرمزگان در شهر بندرعباس واقع شده است کلینیک های کاردرمانی در شهر بندرعباس به صورت تخصص های کاردرمانی ذهنی کاردرمانی جسمی و کاردرمانی تخصصی دست اقدام به پذیرش بیمار می کنند .

 

اغلب مراجعین مراکز کاردرمانی در بندرعباس را کودکان فلج مغزی بیماران سکته مغزی و مشکلات اتیسم و مشکلات اختلالات یادگیری و کودکان سندروم دان تشکیل می‌دهند .مرکز کاردرمانی در بندرعباس نیز همگام با سایر مراکز کاردرمانی کل کشور در سال ۸۴ به صورت دفاتر کاردرمانی با مجوز نظام پزشکی اقدام به شروع نمودند
در کنار مراکز کاردرمانی ممکن است که بخش های گفتار درمانی نیز وجود داشته باشد که این بخش های گفتار درمانی در دل کلینیک های کاردرمانی می باشد و جهت سهولت سرویس دهی به بیماران این مجموعه توانبخشی گردهم آمده اند.

 

اولین پیشنهاد مرکز جامع توانبخشی ایران در بندرعباس

کلینیک کاردرمانی میلاد


نام مدیر میثم معروفی
عنوان مجوز مرکز کاردرمانی
خدمات اتاق تاریک , گفتاردرمانی, کاردرمانی
زمینه فعالیت کودکان , بزرگسالان
نوع مالکیت خصوصی
شهر بندر عباس
تلفن همراه ۰۹۱۷۱۶۹۸۴۸۶
تلفن ثابت ۳۲۲۵۴۱۵۱
آدرس
بندرعباس, هرمزگان
بین چهارراه فاطمیه و پاساژ طباطبایی کوچه بینش۱۰ ساختمان صدرا ط چهارم
 

لیست بیماری هایی که مراکز کاردرمانی بندرعباس پذیرش دارند:

انواع مشکلات مغز و اعصاب نظیر فلج مغزی و سکته مغزی
مشکلات ارتوپدی مانند جراحی های دست و شکستگی ها
بیماریهای روماتولوزی
مشکلات ذهنی نظیر اوتیسم ، اختلالات یادگیری و سندرم داون
تاخیر حرکتی در کودکان
مشکلات درکی حرکتی
 

کاردرمانی در منزل در بندرعباس

در بسیاری از ویسایت های اینترنتی مراکز کاردرمانی درج شده در باتک اطلاعات مرکز جامع توانبخشی ایران ،می‌توانید عکس ها ، ویدیو ها و تمرینات آموزشی جهت کاردرمانی در منزل بندرعباس و کلینیک را  مشاهده نمایید
تعرفه و هزینه کاردرمانی در بندعباس و همچنین وضعیت قرارداد کلینیک های کاردرمانی با بیمه های مختلف را میتوانید از هر کلینیک جویا شوید.

هزینه کاردرمانی در بندرعباس :

تعرفه کلینیک های کاردرمانی بندرعباس مانند سایر مراکز کاردرمانی کشور بر اساس نرخ مصوب ویزیت سازمان نظام پزشکی میباشد.

لیست مراکز کاردرمانی جسمی بندر عباس

در پایین صفحه ما فهرست اسامی کلینیک های کاردرمانی بندرعباس را که دارای بخش کاردرمانی جسمی هستند به صورت فهرست وار قرار داده ایم .کاردرمانی جسمی یکی از بخش‌های مهم کلینیک های کاردرمانی میباشد که عموماً بر بازتوانی فیزیکی و حرکتی بیماران دارای مشکلات مغز و اعصاب ، فلج مغزی ، سکته مغزی و تاخیر حرکتی و مشکلاتی از این قبیل تمرکز دارد.

لیست کلینیک های کاردرمانی طرف قرارداد با بیمه ها دربندرعباس :

قابل ذکر است که در حال حاضر به دلیل عدم پوشش و قرارداد بیمه های پایه نظیر تامین اجتماعی ، خدمات درمانی و نیرو های مسلح با خدمات گفتار درمانی مراکز خصوصی ، صرفا مراکز گفتاردرمانی دولتی در بندرعباس پذیرش بیمه ای دارند.
 

لیست مراکز کاردرمانی دست در بندرعباس

شهر بندر عباس به دلیل وسعت و جمعیت در بین شهرهای جنوبی کشور نیاز مبرمی به معرفی مراکز پزشکی از جمله مراکز کاردرمانی دست عباس دارد، لذا مرکز جامع توانبخشی ایران در بانک اطلاعاتی اقدام به معرفی لیست بهترین کلینیک های کاردرمانی دست بندرعباس نمود.


کلینیک های کاردرمانی بندرعباس توسط سازمان نظام پزشکی بندرعباس و تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تاسیس می شوند و فارغ التحصیلان رشته کاردرمانی هر ساله تعداد زیادی از بیماران مربوط را پذیرش می نماید .

آدرس و تلفن کلینیک های کاردرمانی بندرعباس در بانک اطلاعاتی پایین صفحه به صورت فهرست لیست شده اند .

مراکز کاردرمانی کودکان بندرعباس:

برخی از کلینیک های بندرعباس بیشتر در زمینه بیماری های کودکان فعالیت دارند که شما میتوانید از طریق بانک اطلاعاتی لیست مراکز کاردرمانی کودکان در بندرعباس را مشاهده کنید.

لیست کلینیک های کاردرمانی ساری بر اساس مناطق شهر بندرعباس:

بهترین کلینیک های کاردرمانی بندرعباس در مناطقی نظیر خیابان سید جمالدین اسد آبادی ، چهار راه فاطمیه ، چهار راه مرادی ، میدان صادقیه ، سه راه رازی ، گلشهر شمالی ، سه راه پلنگ صورتی ،واقع شده اند.

 

مراکز کاردرمانی بندرعباس

 
درباره کلینیک ارزیابی و درمان اختلالات رشدی تکا ...
مجهزترین کلینیک کاردرمانی و توانبخشی مجهز به اتا ...
مركز جامع كاردرماني وليعصر در زمينه هاي ذيل ارايه ...
توانبخشی جسمی و حرکتی در: *کودکان مبتلا به فلج مغ ...
خدمات گفتار درمانى به افراد داراى اختلالات كلامى،ت ...