کاردرمانی در بلوار کشاورز

بلوار کشاورز یکی از قدیمی‌ترین و پرترددترین نقاط تهران است. مراکز درمانی بسیار زیادی در این بلوار واقع شده‌اند. کاردرمانی بلوار کشاورز یکی از مهم‌ترین مراکز درمانی این منطقه است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. 

علاوه بر مراکز درمانی بسیاری از مراکز تفریحی، سیاسی، گردشگری و آموزشی بسیار مهمی در این مسیر قرار گرفته‌اند که اهمیت آن را دو چندان خواهند کرد. کلینیک جامع توانبخشی ایران به عنوان یکی اولین مرکز کاردرمانی در بلوار کشاورز فعالیت خود را آغاز کرده است. 

راه‌های دسترسی به کلینیک کاردرمانی بلوار کشاورز

با توجه به موقعیت بلوار کشاورز دسترسی به آن پیچیده نیست و از هر نقطه‌ای از تهران به راحتی می‌توان به آ مراجعه کرد. فرقی هم نمی‌کند که از وسیله نقلیه شخصی استفاده می‌کنید یا وسایل نقلیه عمومی. برای رسیدن به مرکز کاردرمانی ایران واقع در بلوار کشاورز می‌توانید از طریق مسیرهای زیر اقدام فرمایید:

آدرس مرکز توانبخشی ایران: تهران، بلوار کشاورز، تقاطع جمالزاده شمالی، پلاک 414.

شماره تماس: 02188242410

 

مسیر شماره 1: مترو خط 2، ایستگاه ولیعصر، استفاده از یک کورس تاکسی از میدان ولیعصر تا تقاطع جمالزاده.

 

مسیر شماره 2: مترو خط 4، ایستگاه انقلاب، استفاده از یک کورس تاکسی خیابان آزادی تقاطع خیابان جمالزاده تا تقاطع بلوار کشاورز.

مسیر شماره 3: ایستگاه خط واحد اتوبوسرانی بیمارستان امام خمینی.

کاردرمانی بلوار کشاورز

با توجه به اهمیت بلوار کشاورز و دسترسی راحت از اقصی نقاط شهر تهران، نیاز به یک مرکز کاردرمانی در این ناحیه احساس می‌شد. به همین دلیل در سال 1382 بخش کاردرمانی مرکز جامع توانبخشی ایران افتتاح شد. این بخش با تمرکز بر نیازهای مراجعان گرامی می‌تواند در کنار قدمت، تخصص را هم در اختیار مراجعان گرامی قرار خواهد داد. همچنین ما همواره در تلاش بوده‌ایم که از جدیدترین متدهای درمانی در کنار بروزترین تجهیزات استفاده کنیم. کاردرمانی در کنار گفتاردرمانی و سایر تخصص‌های مرتبط باعث شده است که دیگر نیازی نباشد برای درمان اختلالاتی که به همه این تخصص‌ها نیاز دارند، به مراکز دیگری مراجعه کنید. در ادامه تلاش خواهیم کرد تا دید روشنی از خدمات و بخش‌های مختلف کاردرمانی در بلوار کشاورز را در اختیار شما قرار دهیم.

بخش‌های مختلف کاردرمانی در بلوار کشاورز

بخش‌های مختلف کاردرمانی در بلوار کشاورز

کاردرمانی خود دارای بخش‌های گوناگونی است که اگر چه هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند،‌ اما همه آن‌ها بر بهبود استقلال و کیفیت زندگی افراد متمرکز هستند. همچنین در برخی از موارد نمی‌تواند مرز روشنی بین این بخش‌ها ترسیم کرد. به همین دلیل ما در تلاش هستیم تا تمامی خدمات مورد کاردرمانی را در اختیار مراجعان گرامی قرار دهیم:

1- کاردرمانی کودکان در بلوار کشاورز

کاردرمانی کودکان را می‌توان یکی از مهم‌ترین بخش‌های کاردرمانی دانست. این بخش در تلاش است تا درمانی باشد برای بیماری‌هایی که کودکان را درگیر می‌کنند. برای نمونه کودکانی که دچار اوتیسم، فلج مغزی، سندروم داون، بیش فعالی و اختلالات می‌توانند از خدمات کاردرمانی برخوردار شوند. کاردرمانی در کودکان سعی می‌کند تمامی مشکلاتی که بر سر استقلال فرد وجود دارند، حل شوند از این منظر می‌توان گفت که کاردرمانی علمی کل نگر است. به این معنا که تمام وجوه فرد چه جسمی و چه ذهنی را مورد ارزیابی قرار خواهد داد. سپس تلاش می‌کند با شناسایی مشکلات، راه حل‌هایی برای آن‌ها ارائه کند. 

توجه به این نکته ضروری است که کاردرمانی کودکان در نهایت تلاش خواهد کرد فرد را به حداکثر میزان استقلال ممکن برساند. با این توضیح که میزان استقلال ممکن از فردی به فرد دیگری متفاوت خواهد بود.

2- کاردرمانی بزرگسالان بلوار کشاورز

علاوه بر کاردرمانی کودکان، کاردرمانی بزرگسالان در بلوار کشاورز هم یکی دیگر از خدماتی است که به شدت مورد نیاز می‌باشد. کاردرمانی بزرگسالان هم دو حوزه ذهنی و جسمی را شامل خواهد شد. کاردرمانی بزرگسالان بیشتر ناطر بر بازآموزی مهارت‌ها و همچنین بهبود مهارت‌های روزمره زندگی خواهد بود. بسیاری از بیماری‌های از جمله سکته مغزی، پارکینسون، ام اس، آلزایمر، ضایعه نخاعی، عارضه‌های اعصاب محیطی، آرتروز و سالمندان می‌توانند از خدمات کاردرمانی در بلوار کشاورز بهره‌‌مند شوند. این بیماری‌ها اغلب در افراد بزرگسال بروز پیدا خواهند کرد. در برخی از موارد هم کاردرمانی سعی می‌کند فرد را برای تطابق با شرایط جدید آماده کند. برای نمونه کسی که دچار ام اس شده است به احتمال زیاد به مرور زمان توانایی راه رفتن خود را از دست خواهد داد. بنابراین کاردرمانی تلاش می‌کند فرد را برای پذیرش شرایط حدید زندگی آماده کند. 

3- کاردرمانی ذهنی در بلوار کشاورز

کاردرمانی ذهنی را می‌توان با بیماری‌هایی مانند اوتیسم، اختلالات یادگیری، تاخیر رشدی، اختلال بیش فعالی، اختلالات درکی شناختی، اختلالات حافظه و سندروم داون شناسایی کرد. اهداف کاردرمانی ذهنی شامل  بهبود توجه و تمرکز، حافظه، افزایش توانایی تصمیم گیری و حل مسئله، بهبود تحمل کاری و رفع مشکلات حسی خواهد بود. همه این موارد در نهایت در خدمت افزایش استقلال فردی خواهند بود که همان هدف نهایی کاردرمانی است. کاردرمانی ذهنی در بلوار کشاورز هم از این قاعده مستثنی نیست و در تلاش است تا این مشکلات را به نحو احسن رفع نماید. 

4- کاردرمانی جسمی بلوار کشاورز 

علاوه بر بیماری‌های ذهنی کاردرمانی تلاش می‌کند تا بیماری‌های جسمی را هم تحت پوشش خود قرار دهد. در این بخش کاردرمانگران ماهر و با تجربه ما تلاش خواهند کرد تا مشکلات ناشی از اختلالات جسمی را به حداقل کاهش دهند. بسیاری از بیماری‌های جسمی نظیر فلج مغزی، اختلالات رشدی، تاخیر حرکتی، ضایعه نخاعی، سکته مغزی، فلج ارب، فلج بلز، صافی کف پا، تورتیکولی، همی پلژی و … می‌توانند از خدمات کاردرمانی جسمی بهره‌مند شوند. در نظر داشته باشید که بسیاری از بیماری‌های جسمی عوارض روحی و روانی هم به دنبال دارند. از این منظر کاردرمانی که علمی کل نگر است و تلاش می‌کند تا همه جنبه‌های سلامتی فرد را مورد درمان قرار دهد اهمیت ویژه‌ای پیدا خواهد کرد. 

هدف کاردرمانی جسمی در افزایش دامنه حرکتی، بازیابی قدرت عضلات، کاهش درد، طی کردن مراحل رشد حرکتی، بهبود مهارت‌های حرکتی درشت و ریز و در نهایت رساندن فرد به استقلال است. 

 کاردرمانی دست در بلوار کشاورز

5- کاردرمانی دست در بلوار کشاورز

مشکلات و اختلالات مربوط به دست را می‌توان در بخش کاردرمانی جسمی هم قرار داد. اما از آنجایی که دست یکی از مهم‌ترین اجزای بدن است و نقش مهمی در کسب استقلال فردی دارد، کاردرمانگران تلاش کرده‌اند تا توجه ویژه‌ای به آن نشان دهند. به همین دلیل است که بخش کاردرمانی دست در بسیاری از کلینیک‌های مجهز به عنوان یک بخش خیلی مهم حضور دارد. حتی برخی از مراکز به صورت تخصصی به درمان مشکلات و اختلال‌های دست می‌پردازند. 

کاردرمانی دست بیشتر روی بهبود حرکات ریز، افزایش هماهنگی چشم و دست، افزایش دامنه حرکتی، افزایش قدرت عضلات، و کاهش درد تمرکز می‌کند. با همین اهداف می‌توان بسیاری از بیماری‌های دست از جمله سندروم تونل کارپال، سندروم آرنج تنیس بازان، آسیب اعصاب محیطی و … توانبخشی کرد. 

6- بازی درمانی در بلوار کشاورز

بازی درمانی هم به عنوان یک روش درمانی و هم به عنوان یک بخش مهم از کاردرمانی خود را نشان می‌دهد. البته این رویکرد متخصص کاردرمانی نیست و بسیاری از تخصص‌های دیگر نظیر گفتاردرمانی و روانشناسی هم می‌توانند از این روش استفاده کنند. اما رویکرد کاردرمانی کمی متفاوت از سایرین است. چرا که اصولا کاردرمانی بازی را فعالیت اصلی کودکان می‌داند. بنابراین تلاش خواهد کرد که کودکان بتوانند مهارت‌های مختلف را در قالب بازی یاد بگیرند. از طرفی دیگر مفرح بودن درمان می‌تواند کودک را جذب نماید. این جذب در نهایت به بهبود فرد ختم خواهد شد. بخش بازی درمانی شعبه بلوار کشاورز کاردرمانی ایران از مجهزترین مراکز در نوع خود است که آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی می‌باشد. 

7- کاردرمانی درکی حرکتی بلوار کشاورز

کاردرمانی درکی حرکتی یکی دیگر از حوزه‌های تخصصی است که در کلینیک کاردرمانی ایران توسط کادری مجرب در اختیار مراجعان گرامی قرار می‌گیرد. کاردرمانگران درک و حرکت را به هم مرتبط می‌دانند. به این معنا که بهبود درک به بهبود حرکت منجر خواهد شد. همچنین بهبود حرکت باعث افزایش درک فرد خواهد شد. بخش درکی حرکتی این کلینیک می‌توان در درمان بیماری‌های متنوعی مانند کودکان خام حرکتی، اختلال یادگیری، اوتیسم، اختلال توجه و تمرکز و غیره کمک کننده باشد. این بخش تلاش خواهد کرد تا فرد خود و محیط را بهتر بشناسد و بتواند بین این دو تمایز قائل شود. 

فعالیت‌های روزمره زندگی

 8- فعالیت‌های روزمره زندگی

همه رشته‌های پزشکی در تلاش هستند تا افراد به زندگی عادی خود بازگردند. اما کاردرمانگران به صورت ویژه مهارت‌هایی را تقویت خواهند کرد که به  افزایش توانایی فرد برای انجام فعالیت‌های روزمره زندگی منتهی خواهد شد. برای نمونه شانه کردن موهای سر کار ساده‌ای به نظر می‌رسد. اما برای همین کار ساده فرد باید بتواند شانه را در دست بگیرد، آن را به بالای سر رسانده و موهای خود را شانه کند. در این میان فرد باید هماهنگی چشم و دست مناسبی داشته باشد. از طرفی دیگر لازم است که فرد بتواند دست خود را از خط وسط بدن عبور دهد. علاوه بر آن لازم است که body image و body scheme فرد در سطح مناسبی قرار داشته باشد. بنابراین عدم وجود هر کدام از عوامل بالا مانع از این خواهد شد که فرد بتواند موهای خود را شانه کند. کاردرمانی در تلاش است تا موانع موجود بر سر راه فعالیت‌های روزمره زندگی را از میان بردارد. با این کار به استقلال در زندگی شخصی نزدیک‌تر خواهد شد. 

توجه به این نکته هم ضروری است که در برخی از موارد ممکن است از روش‌های جبرانی یا تطابقی برای افزایش توانایی‌های فرد استفاده شود. برای نمونه فردی توانایی راه رفتن ندارد، برای حمل و نقل و جابجایی به دیگران وابسته است. در این مورد کاردرمانی تلاش خواهد کرد تا محیط کار و خانه برای وی مناسب سازی شود. در همین راستا ممکن است برای خانه پله برقی نصب شود. همچنین جهت دسترسی راحت‌تر به وسایل آشپزخانه ارتفاع کابینت‌ها کاهش داده خواهد شد. 

مرکز جامع توانبخشی ایران به کمک متخصصین مجرب و با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات درمانی در تلاش است تا بهترین خدمات کاردرمانی در بلوار کشاورز را در اختیار همشریان گرامی قرار دهد. جهت دریافت مشاوره می‌توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. همچنین برای دریافت نوبت می‌توانید دکمه نوبت اینترنتی را لمس کنید:

02188242410

نوبت اینترنتی

 مهم‌ترین خدمات کاردرمانی بلوار کشاورز

مهم‌ترین خدمات کاردرمانی بلوار کشاورز

کاردرمانی در خیابان کشاورز از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. در نتیجه می‌توان به بیمار‌ی‌های مختلفی درمان ارائه کند. در نظر داشته باشید که موارد بیان شده در بالا برای همه مراجعان مورد استفاده قرار نخواهند گرفت. چرا که درمان هر فرد با توجه به ارزیابی انجام شده، نوع بیماری و همچنین سن فرد مرتبط خواهد بود. شعبه بلوار کشاورز کلینیک کاردرمانی ایران می‌تواند در درمان بسیاری از بیماری‌ها کمک کننده باشد. مهم‌ترین خدمات این شعبه به شرح زیر هستند:

1- کاردرمانی فلج مغزی در بلوار کشاورز

کاردرمانی در فلج مغزی را می‌توان مهم‌ترین خدمت کلینیک‌های کاردرمانی دانست. فلج مغزی یک اختلال با طیف گشترده‌ای از علایم است. در نتیجه درمان آن تا حد زیادی به ارزیابی درست در کنار تجربه و مهارت‌های درمانگر بستگی خواهد داشت. برای نمونه فلج مغزی اسپاستیک را می‌توان شدیدترین نوع آن دانست که در بسیاری از موارد با مشکلات ذهنی و حرکتی شدید بروز پیدا خواهد کرد. در این موارد معمولا فرد وابستگی شدیدی به دیگران دارد و زندگی مستقل برای وی عملا امکان پذیر نخواهد بود. 

در مرکز کاردرمانی ایران واقع در بلوار کشاورز تلاش خواهیم کرد تا مشکلات حرکتی و ذهنی کودکان فلج مغزی را به حداقل برسانیم و آن‌ها را برای زندگی در اجتماع آماده کنیم. 

2- کاردرمانی اوتیسم در بلوار کشاورز

یکی دیگر از خدمات بسیار مهم کلینیک کاردرمانی ایران ارائه خدمات به کودکان دارای اختلال اوتیسم می‌باشد. اختلال اوتیسم جزو اختلالاتی است که می‌تواند ارتباطات فرد را با دنیای بیرون قطع کند. لازم به تذکر است که این بیماری هم مانند فلج مغزی دارای شدت‌های متفاوتی است و بیشتر یک طیف بیماری است. برای نمونه اختلال آسپرگر نمونه‌ای خفیف از اختلال اوتیسم است. کاردرمانی اوتیسم به دنبال حل مشکلات حسی، توانبخشی شناختی، بهبود مهارت‌های حرکتی ریز و درشت و کمک به برقراری ارتباط با دنیای پیرامون خواهد بود.

3- کاردرمانی بیش فعالی در بلوار کشاورز

بیش فعالی هم یکی دیگر از بیماری‌هایی است که می‌تواند از خدمات کاردرمانی بهره‌مند شود. کودکان بیش فعال عموما از نقض توجه و تمرکز رنج می‌بند. همچنین در مهارت‌های خودتنظیمی دارای اختلال هستند. کاردرمانی بیش فعالی به کمک تمرینات یکپارچگی حسی، تمرینات درکی حرکتی، نوروفیدبک، درمان شناختی رفتاری و بسیاری دیگر از روش‌ها به این کودکان کمک می‌کنند که زندگی نرمالی را تجربه کنند. تیم مجرب کلینیک توانبخشی ایران آماده ارائه خدمات به کسانی است که از این اختلال رنج می‌برند. 

4- کاردرمانی اختلالات یادگیری در بلوار کشاورز

بدون شک اختلالات یادگیری یکی دیگر از مشکلات پرشماری است که کاردرمانی می‌تواند در درمان آن نقش موثری داشته باشد. فرقی هم نمی‌کند که اختلال ریاضی، اختلال خواندن، نوشتن یا قرینه نویس و وارونه نویسی باشد. در هر صورت کاردرمانی می‌تواند تمهیداتی را فراهم کند تا کودک بتواند مشکلات یادگیری را پشت سر گذاشته و به مرور زمان به حد همسن و سالان خود برسد. در نظر داشته باشید که یادگیری یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که هر فردی باید داشته باشد. عدم وجود این مهارت‌ها می‌تواند فرد را منزوی کرده و از گروه همسالان جدا نماید. همچنین باعث خواهد شد که فرد توانایی شرکت در اجتماع را از دست بدهد. به همین دلیل لازم است که درمان اختلالات یادگیری به کمک کاردرمانی و گفتاردرمانی به صورت جدی دنبال شود. 

5- کاردرمانی سندروم داون در بلوار کشاورز

سندروم داون جزو بیماری‌هایی است که هم ذهن و هم جسم کودک را درگیر خواهد کرد. بنابراین نیاز است که هم بخش جسمی و هم بخش ذهنی کاردرمانی برای درمان آن فعال شوند. کودکانی که از سندروم داون رنج می‌برند ممکن است به کمک کاردرمانی بتوانند زندگی عادی و مستقلی را داشته باشند. سندروم داون یک بیماری ژنتیکی است که دارای درمان قطعی نمی‌باشد. بنابراین درمان آن مبتنی بر توانبخشی است. از این رو در مرکز کاردرمانی ایران واقع در بلوار کشاورز تمام تمرکز خود را روی افزایش استقلال و کیفیت زندگی قرار می‌دهد. 

کاردرمانی سکته مغزی در بلوار کشاورز

6- کاردرمانی سکته مغزی در بلوار کشاورز

در بین بیماری‌های نورولوژیک سکته مغزی را می‌توان شایع‌ترین اختلالی دانست که می‌تواند زندگی و استقلال فرد را تهدید نماید. کاردرمانی سکته مغزی تلاش می‌کند تا مهارت‌های از دست رفته فرد را بازیابی کند. در حالیکه بیشتر خانواده‌ها روی جنبه‌های حرکتی و توانایی های جسمی فرد تمرکز می‌کنند، کاردرمانگران تلاش می‌کنند تا تمامی جنبه‌های زندگی فرد را ارزیابی و درمان کنند. برای نمونه ممکن است حافظه فرد دچار مشکل شود یا یک طرف بدن خود را فراموش کند. کاردرمانی بلوار کشاورز با کمک گرفتن از درمانگران باتجربه و مجرب تلاش می‌کند تا بهترین درمان ممکن را در خدمت افراد دارای سکته مغزی قرار دهد. 

کاردرمانی در منزل در بلوار کشاورز

دنیای شلوغ امروزه باعث به وجود آمدن شیوه‌های جدید درمانی شده است. یکی از این روش‌ها کاردرمانی در منزل است. در بسیاری از موارد مشاهده  شده است که افراد به دلایل مختلفی مانند عدم توانایی جابجایی نمی‌توانند از خدمات کاردرمانی در کلینیک‌ها بهره‌مند شوند. از این منظر دسترسی به کاردرمانی در منزل می‌تواند کمک کننده باشد. علاوه بر حذف مراجعه حضوری باعث می‌شود که زمان فرد کمتر تلف شود. به همین دلیل ما تلاش می‌کنیم با کمک گرفتن از تیم درمانی ماهر خدمات کاردرمانی در منزل را با بهترین کیفیت محدوده بلوار کشاورز در اختیار افراد قرار دهیم. 

کاردرمانی آنلاین در بلوار کشاورز

کاردرمانی آنلاین در بلوار کشاورز

علاوه بر کاردرمانی در منزل شیوه‌های جدیدی از درمان هم گسترش پیدا کرده‌اند که به افراد کمک می‌کنند ساده‌تر خدمات درمانی را دریافت کنند. کاردرمانی آنلاین در بلوار کشاورز جزو این خدمات است که با شیوع کرونا در بین خانواده‌ها محبوبیت بیشتری پیدا کرد. در این روش کاردرمانگر تمرینات هر جلسه را از طریق اینترنت در اختیار خانواده فرد قرار خواهد داد. در نتیجه خود فرد یا یکی از اعضای خانواده می‌توانند این تمرینات را انجام دهند. به این ترتیب هم در زمان و هم در هزینه‌های فرد صرفه جویی خواهد شد. کلینیک جامع توانبخشی ایران در تلاش است تا بهترین خدمات کاردرمانی آنلاین بلوار کشاورز را در اختیار مراجعان خود قرار دهد. 

 سایر مراکز درمانی بلوار کشاورز

همانطور که اشاره شد بلوار کشاورز دارای مراکز درمانی بسیار زیادی است که کمک می‌کند اکثر نیازهای درمانی یک فرد تحت پوشش قرار گیرند. برای ساده‌تر شدن کار تلاش می‌کنیم لیستی از مهم‌ترین مراکز درمانی نزدیک بلوار کشاورز را در اختیار شما قرار دهیم:

1- گفتاردرمانی بلوار کشاورز

کلینیک ایران به عنوان یکی از اولین کلینیک‌های جامع توانبخشی ایران همواره تلاش کرده است خدمات جامعی را در اختیار مراجعان محترم خود قرار دهد. در همین راستا می‌تواند بخش گفتاردرمانی آن را قدیمی‌ترین گفتاردرمانی بلوار کشاورز دانست که از سال 1383 در حال خدمت رسانی به مراجعان محترم می‌باشد. در این بخش به رفع مشکلات گفتاری و ارتباطی افراد پرداخته می‌شود. بیماری‌های مختلفی مانند: فلج مغزی، سکته مغزی، اوتیسم، اختلالات یادگیری و بسیاری دیگر از بیماری‌ها به کمک کار تیمی قابل درمان هستند. در نتیجه نمی‌توان فقط به گفتاردرمانی یا کاردرمانی آن‌ها اکتفا کرد. ما هم در مجهزترین کلینیک گفتاردرمانی بلوار کشاورز در صدد تحقق بخشیدن همین ایده هستیم. 

2- فیزیوتراپی اطفال در بلوار کشاورز

فیزیوتراپی و کاردرمانی در بسیاری از موارد مشابه هم هستند. در نتیجه در صورتی که یک کار تیمی مناسب بین آن ها شکل بگیرد به راحتی می توانند بسیاری از بیماری‌های موجود را درمان کنند. برای نمونه درمان کودکانی که از اختلالات ارتوپدی رنج می‌برند به کمک فیزیوتراپی اطفال ساده‌تر خواهد شد. به همین دلیل در کلینیک توانبخشی ایران سعی کرده‌ایم نیازهای فیزیوتراپی کودکان را هم تحت پوشش قرار دهیم. 

3- مرکز طبی کودکان

مرکز طبی کودکان یکی از مهم‌ترین مراکز درمانی تخصصی کودکان است که در انتهای بلوار کشاورز قرار گرفته است. در این بیمارستان انواع خدمات درمانی مورد نیاز کودکان و نوزادان ارائه خواهد شد. این مرکز در اواخر دهه 30 شمسی با هدف ارائه خدمات تخصصی به کودکان افتتاح شد و تا کنون یکی از مهم‌ترین مراکزی است که چنین خدماتی را ارائه می‌کند. اهمیت مرکز طبی کودکان نه تنها به خاطر قدمت آن بلکه به خاطر تنوع درمانی بالا و همچنین متخصصین ماهری است که باعث می‌شود افراد از اقصی نقاط ایران برای درمان به اینجا بیایند. 

آدرس: تهران، انتهای بلوار کشاورز، خیابان دکتر محمد قریب، جنب بیمارستان امام خمینی (ره)، پلاک ۶۲

شماره تماس: 61479000-021

4- بیمارستان امام خمینی

بیمارستان امام خمینی یکی دیگر از مهم‌ترین بیمارستان‌های واقع در بلوار کشاورز است. این بیمارستان در مجاورت مرکز طبی کودکان قرار گرفته است و می‌تواند نقش تکمیلی در درمان انواع بیماری برعهده داشته باشد. بیمارستان امام خمینی دارای کلینیک‌های تخصصی مجزایی هم می‌باشد که کلینیک تخصصی دکتر یلدا یکی از آن‌ها است. این کلینیک در بلوار کشاورز و نرسیده به خیابان دکتر قریب قرار گرفته است. بیمارستان امام خمینی تهران یکی از مجهزترین مراکز درمانی دولتی است که اکثر بیمه‌های درمانی را تحت پوشش قرار داده است. 

آدرس: تهران، انتهای بلوار کشاورز خیابان دکتر قریب، مجتمع بیمارستان امام خمینی(ره)

شماره تماس: 61190-021

محله‌های نزدیک به بلوار کشاورز

 

محله‌های نزدیک به بلوار کشاورز

موقعیت جغرافیایی بلوار کشاورز باعث شده است که کسانی که در محله‌های مجاور زندگی می‌کنند به راحتی بتوانند از خدمات مرکز کاردرمانی ما استفاده کنند. از منظر می‌توان گفت که افراد ساکن در محله‌های زیر ساده‌تر از سایر افراد می‌توانند خود را به مرکز کاردرمانی بلوار کشاورز برسانند: 

میدان ولیعصر، میدان انقلاب، امیرآباد، خیابان کارگر جنوبی و شمالی، جمشیدیه، میدان قزوین، میدان پاستور، میدان حر، سلسبیل، دامپزشکی، نواب، آذربایجان، رودکی، میدان جهاد، میدان فاطمیه، خیابان توحید، جمالزاده، اسکندری شمالی و جنوبی، وصال شیرازی، سازمان آب، تهران‌سر، طرشت، توحید۷ پارک دانشجو، خیابان دکتر قریب، ستارخان، تهران ویلا و بهجت آباد.

لینک‌های مرتبط:

کلینیک گفتاردرمانی در تهران

کلینیک گفتاردرمانی شهر ری

بهترین کلینیک گفتاردرمانی نارمک

کلینیک گفتاردرمانی نازی آباد

کلینیک گفتاردرمانی پاسداران

کلینیک گفتاردرمانی شهرآرا

کلینیک گفتاردرمانی مرزداران

کلینیک گفتاردرمانی در تهرانسر

بهترین کاردرمانی پیروزی

مراکز کاردرمانی شهر ری

کلینیک کاردرمانی در نارمک


1000 کاراکتر باقیمانده